Негізгі мазмұнға
ФИЗИКА САБАҒЫ: ПОЗИТИВТІ ЭМОЦИОНАЛДЫ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУДІ ҚҰРУ ТӘЖІРИБЕЛЕРІ
0%
Previous
Course data
Басты бет
Объявления
Диагностикалық тестілеу
Диагностикалық тестілеу
Модуль 1
Презентация 1.1 Физика сабақтарында жайлы білім беру ахуалын қалыптастыру қағидаттары мен әдістері
Презентация 1.1.2 Физика сабақтарында жайлы білім беру ахуалын қалыптастыру қағидаттары мен әдістері
Презентация 1.2.1 тақырып. Оқушылардың өзара әрекеттесуі үшін жұптық және топтық жұмысты ұйымдастыру әдістері
Презентация 1.2.2 тақырып. Оқушылардың өзара әрекеттесуі үшін жұптық және топтық жұмысты ұйымдастыру әдістері
Презентация 1.3. Сыныптағы жайлы атмосфераны сақтауда педагогикалық рефлексия және кері байланыс
Тақырып 1.1 Физика сабақтарында жайлы білім беру ахуалын қалыптастыру қағидаттары мен әдістері
Тақырып 1.2. Оқушылардың өзара әрекеттесуі үшін жұптық және топтық жұмысты ұйымдастыру әдістері
Тақырып 1.3. Сыныптағы жайлы атмосфераны сақтауда педагогикалық рефлексия және кері байланыс
Модуль 2
Презентация 2.1 Оқу жетістіктерін бағалау үшін критериалды және дескрипторлық шкалаларды пайдалана отырып бағалаудың инновациялық тәсілдері
Презентация 2.2 Критерийлерді әзірлеу және оларды білім алушылардың жетістіктерін объективті бағалау үшін тапсырмаларда пайдалану
Презентация 2.3 Білім алушылардың үлгерімін бағалау, кері байланыс және мониторинг үшін цифрлық құралдарды қолдану
Презентация 2.4 Бағалау өлшемдеріне сәйкес әзірленген тапсырмаларды таныстыру және оларды талдау
Тақырып 2.1 Оқу жетістіктерін бағалау үшін критериалды және дескрипторлық шкалаларды пайдалана отырып бағалаудың инновациялық тәсілдері
Тақырып 2.2 Критерийлерді әзірлеу және оларды білім алушылардың жетістіктерін объективті бағалау үшін тапсырмаларда пайдалану
Тақырып 2.3 Білім алушылардың үлгерімін бағалау, кері байланыс және мониторинг үшін цифрлық құралдарды қолдану
Тақырып 2.4 Бағалау өлшемдеріне сәйкес әзірленген тапсырмаларды таныстыру және оларды талдау
Модуль 3
Презентация 3.1 Қазіргі заманғы цифрлық технологияларға шолу: білім беру ортасындағы қауіпсіздік және этика мәселелері
Презентация 3.2. Білім алушылармен өзара іс-қимыл және оқыту мүмкіндіктерін кеңейту үшін физика бойынша оқу материалдарын әзірлеуде цифрлық құралдарды пайдалану
Презентация 3.3. Практикалық жұмыс. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құра отырып, білім беру процесін жекелендіруге және қолдауға арналған жасанды интеллект (ЖИ) құралдары
Презентация 3.4 Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектіні пайдалана отырып, жайлы білім беру ортасын құруға бағытталған сабақтың демонстрациялық үзіндісі
Тақырып 3.1. Қазіргі заманғы цифрлық технологияларға шолу: білім беру ортасындағы қауіпсіздік және этика мәселелері
Тақырып 3.2 Білім алушылармен өзара іс-қимыл және оқыту мүмкіндіктерін кеңейту үшін физика бойынша оқу материалдарын әзірлеуде цифрлық құралдарды пайдалану
Тақырып 3.3. Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құра отырып, білім беру процесін жекелендіруге және қолдауға арналған жасанды интеллект құралдары
Тақырып 3.4. Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектіні пайдалана отырып, жайлы білім беру ортасын құруға бағытталған сабақтың демонстрациялық үзіндісі
Қорытынды бағалау
Сабақ жоспары
Шығыс сауалнамасы
Шығыс сауалнамасы
Компоненты итогового оценивания
Рефлексиялық есеп
Рефлексиялық есеп
Next
Side panel
Categories
Барлық санаттар
Базовые курсы
Жамбыл облысы
Ішкі курстар
Комфортные школы
Тест в Кадровый Резерв
Основные курсы
Өрлеу мен BMG
Өрлеу оқытушылары мен қызметкерлеріне
Павлодарская область
Продвинутый уровень
Северо-Казахстанская область
ЦА
Шымкент
Басты бет
Қазақша (kk)
Қазақша (kk)
Русский (ru)
English (en)
Кіру
Логин
Логин
Кілтсөз
Кілтсөз
Forgot your password?
Кіру
Немесе өз есептік жазбаңыз арқылы кіріңіз
Categories
Орау
Expand
Барлық санаттар
Базовые курсы
Жамбыл облысы
Ішкі курстар
Комфортные школы
Тест в Кадровый Резерв
Основные курсы
Өрлеу мен BMG
Өрлеу оқытушылары мен қызметкерлеріне
Павлодарская область
Продвинутый уровень
Северо-Казахстанская область
ЦА
Шымкент
Басты бет
Курс жайлы ақпарат
ФИЗИКА САБАҒЫ: ПОЗИТИВТІ ЭМОЦИОНАЛДЫ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУДІ ҚҰРУ ТӘЖІРИБЕЛЕРІ
Skill Level
:
Beginner