Skip to main content
Биология сабағы: позитивті эмоционалды өзара әрекеттесуді құру тәжірибелері
0%
Previous
Course data
General
Объявления
Диагностикалық тестілеу
Диагностикалық тестілеу
Модуль 1. Интерактивті оқыту: қолайлы және тиімді білім беру ортасын қалыптастыру
1.1 Тақырып. Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін интерактивті оқыту және оқу процесіндегі өзара әрекеттесу түрлері
1.1 Таныстырылым. Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін интерактивті оқыту және оқу процесіндегі өзара әрекеттесу түрлері
1.2 Тақырып . Биология сабақтарында эмоционалды қолайлы білім беру ортасын құру үшін оқыту әдістемелерін (Сингапурлық оқыту әдістемесі, ынтымақтастықта оқыту, интерактивті әдістер) қолдану
1.2 Таныстырылым. Биология сабақтарында эмоционалды қолайлы білім беру ортасын құру үшін оқыту әдістемелерін (Сингапурлық оқыту әдістемесі, ынтымақтастықта оқыту, интерактивті әдістер) қолдану
1.3 Тақырып. Биология сабақтарында сыныпта қолайлы атмосфера құрудың практикалық әдістері.
1.3 Таныстырылым. Биология сабақтарында сыныпта қолайлы атмосфера құрудың практикалық әдістері
Модуль 2. Білім алушылардың білім жетістіктерін бағалаудың заманауи тәсілдері
2.1 Тақырып. Бағалаудың теориялық негіздері. Бағалау түрлері, бағалау критерийлері және оларды әзірлеу
2.1 Таныстырылым. Бағалаудың теориялық негіздері. Бағалау түрлері, бағалау критерийлері және оларды әзірлеу
2.2 Тақырып. Цифрлық құралдарды бағалау, нәтижелерді талдау және кері байланыс беру үшін қолданудың мақсаттары, міндеттері және күтілетін нәтижелері
2.2 Таныстырылым. Цифрлық құралдарды бағалау, нәтижелерді талдау және кері байланыс беру үшін қолданудың мақсаттары, міндеттері және күтілетін нәтижелері
2.3 Тақырып. Тиімді білім беру ортасын қалыптастырудағы заманауи тәсілдері
2.3 Таныстырылым. Тиімді білім беру ортасын қалыптастырудағы заманауи тәсілдері
Модуль 3. Білім беру іс-әрекетінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті тиімді пайдалану
3.1 Тақырып. Педагогтің цифрлық сауаттылығы және онлайн-кеңістікте қауіпсіздікті қамтамасыз ету
3.1 Таныстырылым. Педагогтің цифрлық сауаттылығы және онлайн-кеңістікте қауіпсіздікті қамтамасыз ету
3.2 Тақырып. ЖИ және нейрондық желілер арқылы бейімделген оқыту
3.2 Таныстырылым. ЖИ және нейрондық желілерді қолдану арқылы бейімделген оқыту
3.3 Тақырып. Биологиялық процестерді визуализациялау және модельдеу үшін бейімделген оқыту
3.3 Таныстырылым. Биологиялық процестерді визуализациялау және модельдеу үшін бейімделген оқыту
3.4 Тақырып. Биология бойынша оқу тапсырмаларын әзірлеу үшін ЖИ Gemini, ChatGPT и Copilot) мүмкіндігін пайдалану
3.4 Таныстырылым. Биология бойынша оқу тапсырмаларын әзірлеу үшін ЖИ Gemini, ChatGPT и Copilot) мүмкіндігін пайдалану
Қорытынды бағалау
Сабақ жоспары
Шығыс сауалнамасы
Шығыс сауалнамасы
Қорытынды бағалау құрамы
Рефлексиялық есеп
Рефлексиялық есеп
Next
Side panel
Categories
All categories
Базовые курсы
Жамбыл облысы
Ішкі курстар
Комфортные школы
Тест в Кадровый Резерв
Основные курсы
Өрлеу мен BMG
Өрлеу оқытушылары мен қызметкерлеріне
Павлодарская область
Продвинутый уровень
Северо-Казахстанская область
ЦА
Шымкент
Home
English (en)
Қазақша (kk)
Русский (ru)
English (en)
You are currently using guest access
Log in
Categories
Collapse
Expand
All categories
Базовые курсы
Жамбыл облысы
Ішкі курстар
Комфортные школы
Тест в Кадровый Резерв
Основные курсы
Өрлеу мен BMG
Өрлеу оқытушылары мен қызметкерлеріне
Павлодарская область
Продвинутый уровень
Северо-Казахстанская область
ЦА
Шымкент
Home
Course info
Биология сабағы: позитивті эмоционалды өзара әрекеттесуді құру тәжірибелері
Skill Level
:
Beginner