Перейти к основному содержанию
РАЗВИТИЕ РЕЦЕПТИВНЫХ И ПРОДУКТИВНЫХ НАВЫКОВ В ПРЕПОДАВАНИИ И ОБУЧЕНИИ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ
0%
Previous
Course data
Модуль 0. Пререквизиты курса
ГОСО / ТУП / ТУПр
Правила профилактики травли (буллинга) ребенка
Законодательные акты Республики Казахстан по вопросам инклюзивного образования
Закон о противодействии коррупции
Приказ о некоторых вопросах педагогической этики
Правила и условия проведения аттестации педагогов
Приказ об утверждении Профессиональных стандартов для педагогов организаций образования
Программа "Біртұтас тәрбие"
Объявления
Диагностический тест
Диагностическое тестирование
Тема 1
Presentation 1.1. Legislation of the Republic of Kazakhstan regulating the English language education in secondary education organizations
Presentation 1.2. Law of the Republic of Kazakhstan "On Combating Corruption"
Presentation 1.3. Professional standard "Pedagogue". Criteria for the teachers’ competence development according to qualification categories requirements
Presentation 1.4. State Compulsory Standards of Primary, Basic Secondary, and General Secondary education. The Subject Programmes for the English language.
Тема 2
Presentation 2.1. Use of students' individual characteristics in teaching, learning, upbringing at the English lessons
Presentation 2.2. Modern approaches of pedagogy and psychology for individual development of students in English lessons
Тема 3
Presentation 3.1. Receptive and productive skills in English language teaching: application of CLT and TBL methods to the development of language skills in the classroom
Presentation 3.2. Planning English lessons taking into account individual abilities based on a cross-curricular learning
Presentation 3.3. Strategies and techniques in developing functional listening, reading, speaking and writing skills (intermediate)
Presentation 3.4. Assessment of receptive and productive skills in English language learning
Presentation 3.5. Types of feedback in evaluating academic achievements in English language teaching
Тема 4
Presentation 4.1. Learning outcome: the use of digital educational resources to improve functional literacy (development of tasks for the development of receptive and productive skills using Internet resources and digital educational resources)
Presentation 4.2. Learning outcome: the use of digital educational resources to improve functional literacy (development of tasks for the development of receptive and productive skills using Internet resources and digital educational resources)
Presentation 4.3. Development of functional literacy using digital educational resources with multi-level texts to prepare for MODO
Тема 5
Presentation 5.1. Forms and stages of research work at school: choosing a research topic, setting goals and determining research methods and objectives
Presentation 5.2. Action Research, Facilitated Research, Lesson Study: concepts, principles, algorithm of work
Presentation 5.3. Design, presentation and publication of research results
Выходное анкетирование
Выходное анкетирование
Итоговое тестирование
Для преподавателей
Посткурсовая поддержка
Индивидуальный план ПКС
Next
Боковая панель
Categories
Все категории
Базовые курсы
Жамбыл облысы
Ішкі курстар
Комфортные школы
Тест в Кадровый Резерв
Основные курсы
Өрлеу мен BMG
Өрлеу оқытушылары мен қызметкерлеріне
Павлодарская область
Продвинутый уровень
Северо-Казахстанская область
ЦА
Шымкент
Главная
Русский (ru)
Қазақша (kk)
Русский (ru)
English (en)
Вход
Логин
Логин
Пароль
Пароль
Забыли пароль?
Вход
Или войдите через свою учётную запись
Categories
Свернуть
Развернуть
Все категории
Базовые курсы
Жамбыл облысы
Ішкі курстар
Комфортные школы
Тест в Кадровый Резерв
Основные курсы
Өрлеу мен BMG
Өрлеу оқытушылары мен қызметкерлеріне
Павлодарская область
Продвинутый уровень
Северо-Казахстанская область
ЦА
Шымкент
Главная
Информация о курсе
РАЗВИТИЕ РЕЦЕПТИВНЫХ И ПРОДУКТИВНЫХ НАВЫКОВ В ПРЕПОДАВАНИИ И ОБУЧЕНИИ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ
Skill Level
:
Beginner